Četvrtak, 15.01.2009
Nakon uspješno položenog vozačkog ispita zbog kojeg sam u Rijeku došao večer prije, bilo je vrijeme za povratak u Zagreb i realni studentski život. Kad sam u 11h došao sa vozačkog ispita doma, bacio sam oko na mapper da vidim ide li „Rijeka“ u 11.45 za Zagreb klasika ili nagibalo/nuklearac. Čim sam ugledao broj 7123, viknuo sam mami nek me vozi na željeznički kolodvor, jer mi vlak kreće za 45 minuta
Unaprijed se ispričavam zbog mutnih fotki, znate i sami da je nagibni vlak dosta brz
I evo, fotki....
Unutrašnjost 2. razreda
Učka pod snijegom...
Vrijeme za polazak...11.45
Me too...
ŽCPR u Krešimirovoj...
Školjić
Evo nas na drugoj strani Rječine, na Sušaku
Piramida... ovdje nagibalo već brzo vozi, nekih 80 km/h, a na 25 promila smo
Kontejnerski terminal Brajdica
...i već smo kod Towera
Pogled na remontno brodogradilište „Viktor Lenac“
Nisam nagnuo fotić, majke mi...
Čvor Rijeka-istok
Približavamo se kolodvoru Škrljevo... Pored nas je pruga iz Bakra
Ima nešto teretnih (Eas?) vagona, kao i uvijek..
Konačno počinje pravi uspon... 25-26 promila
ŽCPR iznad Meje, na D501
Približavamo se kolodvoru Meja...
... i evo nas
Pogled na Kvarner...
...Bakarski zaljev...
... i nakon 25 minuta vožnje smo u Plasama. Ovaj sat je već dugo pokvaren i stoji na 12
U Plasama smo stajali 8 minuta, mislim zbog ničega, jer se cijelo vrijeme niti jedan vlak nije pojavio u kolodvoru. Mimo voznog reda je ušao jedan putnik, vjerojatno radnik na željeznici.
Kolosijek pod ledom
Pogled na nasip s kojeg se 1992. strmopizdila žutka (na drugoj strani, dakako)
Projurismo kroz Zlobin...
...iznad Liča...
...te u 12.34 dolazimo u kolodvor Fužine.
Pogled s mosta Ličanka prema jugu
Snijega ko u priči
Približavamo se Delnicama.
...gdje je već duže vrijeme stacioniran voženi park Remonta.
Baš je gušt promatrat zimski krajolik iz „udobnosti“ nagibnog vlaka
Zalesina
Ulazimo u najduži tunel na pruzi, Kupjak, brzinom od 20 km/h
Kolodvor Skrad, u kojem je također stacioniran voženi park Remonta. Ovdje vlak nije stao.
Kako ograničenje brzine od 20 km/h traje od tunela Kupjak do Skrada, nagibna tehnika se uopće nije uključivala. Kasnije, po nastavku putovanja prema Moravicama, ista nije radila, tako da je majstor držao vlak u Moravicama dokle god nije proradila.
Brod Moravice
U Moravicama vagona uvijek ima
Ovdje je strojovođa očito odlučio riješiti maloprije spomenuti problem, a ja sam slikao kako to vizualno izgleda. Primjetite donji rub prozora u odnosu na zgradu.
Kamačnik
Križanje u Ogulinskom Hreljinu
Ova dva busa su mi uvijek privlačila pozornost. Na njima piše „Ogledalo lijepe vaše“
Eto nas na Mrežnici
U Dugoj Resi se iskrcao lik koji je ušao u Plasama. Tu smo također pričekali i Brenu s putničkim iz Zagreba.
Ulazimo u Karlovac...
Famozno stajalište Centar još uvijek u izgradnji...
U Karlovac smo stigli točno u 15 sati, s kašnjenjem od 33 minute.
Pogled na konkurenciju
Zdenčina, 15.15 h. Primjetite kako više nema gustih oblaka.
Eto nas na Trokutu...
...i mostu preko Save.
Sunce se konačno odlučilo pokazat
Konačno, Zagreb GK...
I to bi bilo sve od mene! Bok!