Jump to content

Cipelcug od Čakovec Buzovca do Murskog Središća


Brunoh

Recommended Posts

(molim premjestiti u putopise)

Već preko godinu dana mi je u planu da obiđem ponovo ovu dionicu pehaka, i konačno pala je odluka. Prošli tjedan sam prošao ovu dionicu gore i nazad, 14 km + 14 km, cijeli dan. Mislim da se isplatilo..

 

Početna točka: Čakovec Buzovec

p1590053.jpg

 

Dolazi 3007 iz Kotoribe

p1590060.jpg

 

Signal koji se nalazi ispred ŽCPR-a. Strojovođa, možeš objasniti na koji način funkcionira?

p1590063.jpg

 

.. i idem lagano dalje...

p1590073.jpg

 

Stanje kolosijeka, pragova i tračnica je ovakvo..

p1590081.jpg

 

p1590082.jpg

 

p1590085.jpg

 

Glavno da pruga nije mrtva, ima života u njoj

p1590088.jpg

 

To je onaj prijelaz zbog kojeg je bila buka da nedjeljom ne radi

p1590099.jpg

 

Dajem gas i uspon počinje..

p1590104.jpg

 

(nastavak slijedi)

Link to comment
Share on other sites

Nisam baš imal čas, moral sam žuriti na breg :kul . Evo nastavak slijedi..

Pruga je lagano u raspadu :?

p1590115.jpg

 

Pogled unatrag

p1590126.jpg

 

Bilo je vrijeme da potražim neko mjesto za sačekušu međunarodnog teretnjaka, a sve okolo visoka rosna trava :x

p1590138.jpg

 

Nikaj, hodaj dalje, možda iza zavoja ima bolje mjesto

p1590139.jpg

 

uspon ide dalje..

p1590146.jpg

 

i konačno, vrijeme je bilo da ide teretni, kad ono :!: rema.. :x

p1590157.jpg

zovem Čakovec i doznam da je zatvor pruge do 9.40 :D

Sve planove mi je pokvarilo i zaustavilo me na jednom mjestu..

 

Dok čekam da se rema vrati, mnogi su prošli kraj mene:

p1590175.jpg

 

p1590206.jpg

 

p1590215u.jpg

 

..a evo i njih..

p1590236.jpg

 

(nastavak slijedi)

Link to comment
Share on other sites

10 je sati i iz daljine se čuje stroj. Najjači stroj koji je ikad prošao ovom prugom :D. Pozdrav voznom osoblju

p1590263k.jpg

 

p1590279.jpg

 

p1590295.jpg

 

Pruga se penje još malo. Do ovog mjesta predviđen je po voznom redu i potisak, samo koga got pitam za potiskivanje, više se nitko i ne sječa kad su zadnji put potiskivali vlakove (možda za vrijeme Đureka)

p1590324.jpg

 

Kod stajališta Novo Selo Rok, nagli pad

p1590347.jpg

 

p1590377.jpg

 

p1590382.jpg

 

U daljini se vide Lendavske gorice

p1590388.jpg

 

Pred nekoliko godina, remont je dospio samo do ovdje

p1590393.jpg

 

Tu čekam intercity 3802 iz Čakovca

p1590402.jpg

(nastavak uskoro)

Link to comment
Share on other sites

p1590413.jpg

 

Pruga se krpala sčim se moglo

p1590422.jpg

 

Trava je sve gušća

p1590432.jpg

 

p1590450.jpg

 

U Vratišincu čekam 3803 iz Murskog Središća

p1590459.jpg

 

p1590468.jpg

 

p1590478.jpg

 

Dalje begam ususret teretnjaku iz Lendave. Dobro da sam imao komunikaciju iz Lendave..

p1590481.jpg

 

Stigao sam do ovdje. Dolazi mi vlak 45503.

p1590487.jpg

 

p1590506.jpg

 

p1590510.jpg

 

nastavak slijedi..

Link to comment
Share on other sites

ajmo dalje..

Moram malo prikočit, idem većom brzinom :kul

p1590521.jpg

 

Zakaj Aki ne pjeva ..A gdje je pruga..

p1590525.jpg

 

Mursko Središće

p1590531.jpg

 

Bolje bi bilo da su pšenicu posijali..

p1590536.jpg

 

Pruga prema mostu

p1590544.jpg

 

Dalje nisam išao, mada bi trebao proći i taj dio do Lendave

p1590570.jpg

 

Polumjer zavoja, kolko, 10 cm? :roll:

p1590573.jpg

 

Dolazi 3806 iz Čakovca

p1590579.jpg

 

p1590581.jpg

 

Za 10-tak minuta ide za Čakovec pod brojem 3807

p1590584.jpg

 

dalje u nastavaku..

Link to comment
Share on other sites

Da, nahodal sam se, nenadano dobil otekline stopala i popil bačvu vode :wink:

Od stajališta Krištanovec ni traga ni glasa. Pretpostavljal sam da ću na ovom djelu naići na nekaj, ali ništ..

p1590363.jpg

 

p1590371.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zanimljiva nadstrešnica u MS

p1590603.jpg

 

Skretnice su prije nekoliko sati podmazane

p1590609.jpg

 

Slijedi par slika stanja tračnica

p1590621.jpg

 

p1590624.jpg

 

Gdje su ono digli paniku? Mislim u Zaprešiću da će vlak iskočiti zbog ovakve rupe na glavi tračnice :wink: , zamisli

p1590626.jpg

 

p1590629.jpg

 

p1590631.jpg

 

Stajalište Vratišinec

p1590637.jpg

 

Dolazi 3806 iz Čk

p1590646.jpg

 

3807 za Čk

p1590665.jpg

(moram se ispraviti, vlakovi u Murskom Središću su 3804 / 3805)

 

(finish uskoro)

Link to comment
Share on other sites

:mrgreen:

p1590673.jpg

 

Trebal sam si bica uzeti

p1590677.jpg

 

Znalci, za što je ovo služilo?

p1590678.jpg

 

U Novom Selu Rok dolazi mi posljednji vlak, 3808, za Mursko Središće

p1590685.jpg

 

..i sve isto: isti ja, isti strojovođa, kondukter, garnitura..

p1590688.jpg

 

Vraća se pod brojem 3809 kao zadnji vlak danas

p1590697.jpg

 

p1590698.jpg

 

p1590701.jpg

 

za kraj

p1590704.jpg

nadam se da neće doživjeti stotu na pruzi

 

Set filmića nalazi se ovdje:

http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=4531&start=150

 

Pozdrav ljubiteljima lokalnih pruga! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti na ovom jako lijepom hodopisu. :palac:

 

Ajme, kako je ovaj dio pruge koji nije remontiran u lošem stanju. :mrgreen:

 

I kaj je najinteresantnije tu karavela smije voziti, a po zagorskoj štreki ne smije. :roll:

 

Tko god da je to zmislil, baš me zanima kak bi mi uspel objasniti zakaj je to tak. :wink:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pratio sam od početka i uživao u tvom putopisu...Odlično odrađeno!

Da, pronašao sam tu i sebe: i ja pravim fotke sa lokalnih pruga i izgledaju ovako, staro, napušteno, zarasle u travu, pa ponekad i ne pokazujem sve što snimim:oops: ...

pozdrav...

Posavina exspres

Link to comment
Share on other sites

ova bandera sa CD lampom u MS-u.. to smo prije 2 goddine postavljali.. kad je stanica jos bila zaposjednuta.. nasi sefovi u ZG trazili da se namontira.. a lik koji je drzao stanicu je urlao da nismo normalni.. da ce kamenom razbit lampu.. sta ce njemu 400W troska za 3 putnika dnevno..ali.. bandera se namontirala.. druga kod magazina srusila.. i jos su htjeli ubacit automatiku za rasvjetu.. vrijednosti xxx kuna za stanicu koja mjesecno privrijedi par sto kuna.. strasno...

 

No nije moje da sudim. ja sam tu da radim samo...i sretan sam sto je tako (nikad neznam tko cita ovaj forum) hehehe

sve je u zivotu sranje, osim pisanja.. a i pisanje je sranje ako pisas protiv vjetra

Link to comment
Share on other sites

I kaj je najinteresantnije tu karavela smije voziti, a po zagorskoj štreki ne smije. :wink:

 

Tko god da je to zmislil, baš me zanima kak bi mi uspel objasniti zakaj je to tak. 8)

 

Zato kaj zagorsku štreku šparaju i maze :wink:

Link to comment
Share on other sites

Odlično Bruno, još jedan zanimljiv hodopis, ovo je najbolji naćin da se upozna, a slijedom toga da se nama prikaže pruga. :wink:

Ovo je, ako se ne varam, najkraća (aktivna) pruga u Hrvatskoj koja ide do državne granice.

 

I kaj je najinteresantnije tu karavela smije voziti, a po zagorskoj štreki ne smije. :wink:

 

Tko god da je to zmislil, baš me zanima kak bi mi uspel objasniti zakaj je to tak. 8)

Kaj nije da ta pruga ima dozvoljeno opterećenje 20/8.0, dok je na zagorskoj 18/6.4?

To kaj je sva baca na sve strane je druga stvar i zato je na tom dijelu brzina 40 km/h umjesto "svemirskih" 60 km/h na remontiranom dijelu.

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Bruno, svaka čast, kaj reći neg da imaš lavovsku volju.. :D

 

Ova štreka mi je oduvijek egzotična, pogotovo zato, jer tam češto vozika terenjak, kaj je stvarno neobično za naše lokalne pruge..

Link to comment
Share on other sites

Odlično Bruno, još jedan zanimljiv hodopis, ovo je najbolji naćin da se upozna, a slijedom toga da se nama prikaže pruga. :D

Ovo je, ako se ne varam, najkraća (aktivna) pruga u Hrvatskoj koja ide do državne granice.

 

Ako se Čakovec - Macinec (- Ormož) računa kao cijela magistrala, onda je ova najkraća.

 

I kaj je najinteresantnije tu karavela smije voziti, a po zagorskoj štreki ne smije. :evil:

 

Tko god da je to zmislil, baš me zanima kak bi mi uspel objasniti zakaj je to tak. :D

Kaj nije da ta pruga ima dozvoljeno opterećenje 20/8.0, dok je na zagorskoj 18/6.4?

 

Na remontiranom dijelu je 20/8, na neremontiranom je mislim tek 16. Za tereni promet na neremontiranom dijelu brzina za teretnjake je 20 km/h i vrijedi za sve lokse koje prometuju.

 

Bok!

 

Ante

 

P.S. Bruno - hvala za putopis! I, naj zameriti, ali daj pripazi barem kad snimaš s kamerom da kadrovi malo manje vise. Thx!

:kul

Unin_grb.png.29f4a5dacaee32a0dea2e7b9930a22d4.png

 

 

1318035464_logovodoravni.jpg.374c9de55cca2fd0384894b16e3a0dd0.jpg

 

Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...