Stanley Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Tema ''Kolodvoropisi'' podosta se napunila, ali je ostalo još puno neobrađenih službenih mjesta. Pa sam odlučio ponovo zakoračiti na prugu. O liniji i lokaciji nije trebalo puno razmišljati. S obzirom da u meni teče (i) moslavačka krv, a rodno mjesto moje majke Ivanić Grad je već apsolvirano, odlučih se uputiti malo dalje - do Novoselca. Usput, imam nešto dalje rodbine i u obližnjem Križu pa ispada da sam opet na neki način dospio ''među svoje''. Nažalost, zbog obiteljskih obaveza raspoloživo vrijeme bilo je ograničeno i nisam stigao prošetati kroz naselja Novoselec i Križ. Nadam se da ću se jednog dana i tamo uputiti, te dopuniti ovaj putopis. Na početku - kao obično - nešto informacija o mojem odredištu. Kolodvor Novoselec je međukolodvor na magistralnoj pruzi pruzi Dugo Selo - Novska (X. koridor). Od Zagreba je udaljen 52 km, od Dugog Sela 30 km i od Novske 54 km. Susjedni kolodvor u smjeru Dugog Sela je Deanovec (7,3 km), a u smjeru Novske Ludina (6,3 km). Novoselec & Križ Nekoliko podataka o naselju Novoselec našao sam u zanimljivoj knjižici autora Vladimira Gajskog ''Novoselec u riječi i slici''. Novoselec je nastao između 1649. i 1654. godine. Ime sela govori da su ga stvorili novi naseljenici (novoselci). Prema podacima Vladimira Gajskog selo su utemeljili doseljenici iz bliže i dalje okolice, a kasnije su se u većem broju naselili ljudi iz Like, Podgorja, Gorskog Kotara, iz Češke te osobito mnogo iz Hrvatskog Zagorja i Prigorja. Mjesto se prvi put spominje 1654. pod imenom Novoselci (Novozelczy). U kanonskim vizitacijama se pod tim imenom javlja do početka XVIII. stoljeća. Godine 1704. prvi put je zapisan kao Novoselec (Novoszelecz). U Novoselcu je 1654. godine bilo samo 8 kuća. Broj kuća do 1732. povećao se četiri puta, a zatim se opet smanjio. Godine 1825. u selu su bila samo 24 domaćinstva s 397 žitelja, da bi se zatim broj postupno povećavao. Najveći broj stanovnika Novoselec je imao prema popisu iz 1991. (1.595), dok je 2001. imao 1.525 stanovnika. Za vrijeme Vojne Krajine u Novoselcu su smješteni ulaneri (konjanici). Posljednja granica za obranu Zagreba od Turaka bila je u području od rijeke Česme do Lonje, odatle naziv za Novoselčane ''Graničari''. Budi spomenuto ponešto i o općini Križ, kojoj pripada i Novoselec. Nalazi se na krajnjem istoku Zagrebačke županije, obuhvaća 118 km2 i ima oko 8.000 stanovnika u 16 naselja: Bunjani, Donji Prnjarovec, Gornji Prnjarovec, Johovec, Konšćani, Križ, Mala Hrastilnica, Novoselec, Obedišće, Okešinec, Razljev, Rečica Kriška, Širinec, Šušnjari, Velika Hrastilnica i Vezišće. Područje općine pripada Posavsko-moslavačkom zemljopisnom prostoru. Na rijeci Česmi graniči s općinom Velika Ludina tj. sa Sisačko-Moslavačkom županijom. Na sjeveroistočnom dijelu graniči s gradom Čazma tj. Bjelovarsko-bilogorskom županijom, a na zapadnom dijelu graniči s gradom Ivanić Gradom. Povoljnog je prometnog položaja, a kroz općinu prolazi pruga Zagreb - Vinkovci i autocesta A3 Zagreb - Lipovac. Najstariji podaci o naseljenosti ovoga kraja potječu sa lokaliteta Sipćina u Okešincu. Radi se o rimskom logoru ili prolaznoj prostoriji u kojoj je obitavala Rimska vojska. Grb općine Križ prikazuje krajolik ravnice s Moslavačkom gorom na horizontu, u sredini je zvonik crkve Svetog Križa i hrastov list, a cijeli grb obrubljen je pleterom. Grb i zastava općine Križ: Na području današnje općine Križ rođene su ili su uz nju bile vezane i neke znamenite osobe: operna umjetnica Milka Trnina (Vezišće 1863. - Zagreb 1941.), katolički prezbiter i pravaški političar Juraj Tomac (Molve 1866. - Vojni Križ 1930.), ekonomist, demograf i stručnjak UN Vladimir Žerjavić (Križ 1912. - Zagreb 2001.), sveučilišni profesor, povjesničar književnosti, slavist i prevoditelj Josip Badalić (Deanovec 1888. - Zagreb 1985.) te pravaški političar i zastupnik kotara Vojni Križ u Hrvatskom saboru Josip Frank (Osijek 1844. - Zagreb 1911.). Milka Trnina: Spomenik u rodnom selu Vezišće: Sâmo naselje Križ puno je starije od Novoselca. Ime je dobilo po crkvi Uzvišenja Svetog Križa, koja se u povjesnim izvorima po prvi puta bilježi 1334. godine u vizitaciji čazmanskog arhiđakonata. U zapisima iz 1577. godine "Kaštel Križ" je opisan kao manja utvrda na rubu Vojne Krajine, s oko 50 hrvatskih vojnika-plaćenika. Kada je car Franjo Josip I. svojim proglasom od 8. lipnja 1871. ukinuo Vojnu krajinu, Križ je s okolnim područjem ušao u sastav Banske Hrvatske. Naselje je kroz dugo razdoblje nosilo ime Vojni Križ. Nakon Drugog svjetskog rata gubi naziv "Vojni", te se naziva Križ. Križ, snimka iz zraka (preuzeto s interneta): Križ, snimka iz vlaka: Počeci željeznice u Moslavini U knjižici Vladimira Gajskog ima i zanimljivih podataka o počecima željeznice u Moslavini. Početkom 1896. godine podnio je grof Berchtold Ministarstvu trgovine u Pešti molbu za dodjelu koncesije za izgradnju pruge kroz Moslavinu od Dugog Sela do Banove Jaruge, s produžetkom do Novske. U isto vrijeme je Vilim Deutsch zatražio koncesiju za izgradnju pruge od Banove Jaruge do Pakraca. S obzirom na zajedničke interese Deutsch je svoje pravo na koncesiju prenio na grofa Berchtolda, koji je tako postao nositelj koncesije za obje pruge - od Dugog Sela do Novske i od Banove Jaruge do Pakraca. Koncesiju je 30. svibnja 1896. potpisao ministar trgovine Gabor Baross. Odmah nakon odobrenja koncesije grof Berchtold je utemeljio Lonjsko-poljsku vicinalnu željeznicu d.d. Uz njega su glavni dioničari u tome društvu bili grof Janković, grof Teleky, barun Tukory, zagrebački nadbiskup i Kaptol. Izgradnja je uslijedila odmah nakon potpisivanja koncesijskog ugovora i u daljnjih godinu i pol dana obje pruge u ukupnoj duljini od 114,3 kilometara (Dugo Selo - Novska 84,2 km, Banova Jaruga - Pakrac 30 km) bile su dovršene i 29. studenog 1897. otvorene za promet. Novoselec se nalazi neposredno uz naselje Križ, sjedište istoimene općine, koje se nalazi na brijegu i s kojim je praktično spojen. Stoga je i željeznički kolodvor svojedobno nosio ime Novoselec-Križ. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 18, 2012 Author Share Posted October 18, 2012 Idemo na putovanje Postoji veza izravnim vlakovima Vrapče - Novoselec - Vrapče, ali sam od te solucije odustao jer mi se nije uklapala u vremenski raspored. Plan za put zamislio sam ovako: Vrapče - Zagreb GK 8033; Zagreb GK - Novoselec 2013; Novoselec - Zagreb GK 2106; Zagreb GK - Vrapče 8048. Kako je zamišljeno tako je i ostvareno. Pa pogledajmo dojmove s ovog putovanja. Moj 8033 kasnio je u dolasku oko 5 minuta, ali sam svejedno stigao vidjeti prilazak i kopčanje 1141-011 na vlak 2013: Dokaz da nisam fulao vlak: Smjestio sam se u prvi vagon i bio sam sve do Novoselca sâm u odjeljku. Jesu li to ona famozna ''Šelina'' sjedala? Ne djeluju naročito udobno, no ja sam se navozio po drvenim klupama (čak jednom i u ''kravljem'' tj. G-vagonu) pa nisam neka mimoza. A i ne putujem na kraj svijeta: Pozdrav forumaškom kolegi iz Tr(n)ave: Evo nas u Sesvetah. Tu smo imali davljenje, pardon bavljenje, od nekih desetak minuta. Nisam odolio napasti i pitao sam kondora (upravo je šetao ispod mog prozora) koga vraga čučimo ovdje. Odgovorio je lakonski: - Imamo križanje. - Naravno da tu foru nisam popušio: - Oprostite, kakvo križanje kada je pruga dvokolosječna? - Uvidio je da nema posla s amaterom pa mi je otvorio karte: - Ovdje se mijenjaju strojovođe, onaj iz Vinkovaca treba preuzeti našu lokomotivu i naš strojovođa njegovu, ali vlak kasni jer se nešto dogodilo u Starom Petrovom Selu. - Tako mi reci, odmah mi je lakše jer sada znam zašto ću moliti Svevišnjeg da u Novoselec ne stignemo s prevelikim zakašnjenjem: Stigao je i taj vlak (putnički iz Vinkovaca) i strojovođe su razmjenili strojeve. Filozofsko-antropološkim pitanjem zašto se strojovođe razmjenjuju u nekakvim Sesvetama uopće se nisam htio zamarati, dan je bio previše lijep za takve digresije: Iz Dugog Sela samo pogled na Mađara koji miruje dok ga ne pošalju u Zagreb - Savski Marof - Harmicu. Tko zna koliko puta sam se u njemu gužvao i laktario idući na posao i s posla: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Moj Ivanić uvijek mora biti zabilježen: Tu smo imali križanje s brzim iz Vinkovaca: Dvije lepe tete u Deanovcu: I ovdje nas je zapalo križanje: Stajalište Širinec. Pozdrav za bivšeg forumaškog kolegu (i zemljaka) Thomcroa: Konačno - pogled na Križ: Mala digresija prije izlaska: U Novoselec smo stigli s petnaestak minuta zakašnjenja, što je s obzirom na usputne zavrzlame bilo podnošljivo. Bacilo nas na 4. kolosijek pa sam morao skakati na šoder: Opći povodanj križanja vlada ovim prostorima: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Kolodvor pamti i bolje dane. Nažalost nije oronula samo fasada (o tome kasnije): Kao što je red i običaj najprije sam se javio lokalnom autoritetu i predočio papirologiju. Gospođa prometnica bila je vrlo ljubazna i susretljiva. Pitao sam je hoće li u idućih sat i nešto vremena biti kakvih teretnih vlakova, pa je provjerila podatke na računalu. Odgovor je bio: - Nažalost ne. - A što se može, tako se trefilo. Zapravo, za vrijeme cijelog putovanja vidio sam jedan jedincati teretnjak i to na povratku - upravo je izlazio iz Dugog Sela prema Koprivnici. Nekoliko fotografija iz prometnog ureda: Prometnici sam obećao da neću objavljivati njezine slike, ali sam joj poslao via mail šest komada - neka se nađe za uspomenu. A ona je slikala mene: Pokojna baka tjerala je nâs unučiće iz kuće u dvorište riječima: - Na zrak, na sunce. - Pa me evo na zraku i na suncu, istina slabašnom zbog visokih oblaka. Najprije sam se uputio prema zapadnom kraju kolodvora, u smjeru Deanovca: Kolodvor Novoselec nije imao vodonapojnike za parne lokomotive, a nije bilo ni potrebe. Najbliži su bili u Dugom Selu i Popovači. Ovo su ostaci vodonapojnika za ljude: Na kolodvoru se nađe ponešto od ukrasnog bilja…: … a i bilja s praktičnijom namjenom: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Izolator (prvi kolosijek nije pod naponom): Skretnice: Zavoj na izlazu u smjeru Deanovca. I u vrijeme puno većih brzina ovdje se moralo smanjiti na 80 km/h: Napuštena blok-kućica: Pogled na kolodvor iz smjera zapada: Dok sam se motao oko skretnica na mene su se razlajale dvije psine iz obližnjih dvorišta. Ove kokice nisu lajale već su se uskokodakale. Vjerojatno je životinje iritirao moj prsluk. A meni je na pamet pao kotlić s paprikašem : Valja mi krenuti na drugu stranu. Prvi (manipulativni) kolosijek očito se nije u zadnje vrijeme nauživao vagona. Pitao sam prometnicu ima li što tereta. Vrlo malo, kaže, tu i tamo šumarija doveze trupce: U jednom trenutku prometnica je izašla i viknula mi: - Gospodine, sada će vam doći jedan vlak. Zapravo samo strojni. Znate, to vam je… - Znam, ona lokomotiva iz Dijanovca (oteo mi se stari ivanićki izraz za Deanovec). I bi tako: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Malo motiva s kolodvora: I onaj gore ide strojno (ne vuče jedrilicu). Nebo iznad Novoselca je prošarano tragovima aviona. Za neupućene: u Ivaniću je takozvani VOR, a zračni koridor ide točno iznad ovog dijela Moslavine: Ponovo smo na zemlji. Bivše robno skladište: Navoz za pretovar tereta pretvoren je u parkiralište…: … a ovaj jadničak se polako pretvara u savanu: Ovo je sve što Novoselec tovari: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Korov i željeznica: I ova skretnica pamti bolje dane…: … jer je industrijski kolosijek nekada posluživao drvnu industriju u Novoselcu: Polako zalazimo u područje arheologije: Još jedna skretnica - industrijski kolosijek se račvao u dvostruki: Samo što ne viče ''upomooooć'', zadaviše me: Ovaj graničnik još odolijeva vegetaciji: Ima i žive infrastrukture: Godina rođenja praga: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Ovaj je najstariji od svih koje sam vidio: Samoniklo ukrasno bilje: Ima li foto-natječaj na temu ''Iskliznica u džungli''?: Kad smo već kod džungle: Od tuge i jada prešao sam na drugu stranu kolodvora. Ovo je nekada bio željeznički objekt: Stari pragovi: Godište praga s četvrtog kolosjeka (glavni tj. prolazni sam izbjegavao, vrag ne spava): Osvrtanje na kolodvor prema zapadu. Ono je Mađar koji je stigao iz Savskog Marofa i odmah se vraća natrag: Nešto su me zaokupili rođendani tih pragova: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Ovo bi trebao biti hektametarski stupić: Eto me ponovo na sjevernoj strani. Čeka me uspon, a nisam uzeo planinarske čizme: Još malo aktivne infrastrukture: Iz ovog šaša čuo se žablji koncert: Skretanje s prvog kolosjeka prema prolaznom. Desno je opet struja: Nije bjelouška nego je smotana žica: Od slijepog kolosjeka odvaja(o) se još jedan industrijski (valjda?): Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Bilo bi zgodno istražiti kamo je ovaj kolosijek išao i gdje je završavao, no za to bi trebalo imati više vremena na raspolaganju. Plus skafander od kevlara, mačetu, a možda i bacač plamena: Ulaz i bivša blok-kućica iz smjera Ludine: Skretnica broj 1: Pogled na kolodvor s istočne strane: Još jedna iskliznica izgubljena u prašumi i bespuću X. koridora: U ovog bika ništa nije udarilo još od vremena Franje Josipa: Istočni izolator: Izlazni signali u smjeru Ludina - Novska: Vrijeme je za povratak prema zgradi kolodvora i peronu gdje ću čekati svoj vlak za Zagreb. Za razliku od onih iz brdsko-planinskih krajeva hodati ću po ravnom: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Ovaj brzak me iznenadio pa sam ga uhvatio samo s leđa: Tehnički gledano ovo je most. Ispod teče (zapravo piški) neki potočić, dakle stalna voda tekućica: Preostalo mi je vremena da slikam kolodvor s civilne strane: Da ne bi bilo ''nismo znali'': Još i nešto slika iz prostora za putnike: Prije mog putničkog otprašio je (da ne kažem propuzao) još jedan brzi: Neposredno prije dolaska vlaka za Zagreb. Među putnicima primijetio sam najviše školaraca: Što reći na kraju? Ne budi mi potuženo što se prisjećam Novoselca iz mlađih dana. Tada je slika bila potpuno drugačija. Primjerice, kada sam putovao (a naputovao sam se) u IC Zagreb/Emona/Sava za Vinkovce u kolodvoru su obično stajala dva dugačka teretna vlaka, koji su čekali pretjecanje. Na manipulativnom kolosjeku je bilo teretnih vagona, a industrijski kolosjeci su bili u funkciji. Kolodvor je naprosto vrvio životom, a ono što sam u svom aktualnom pohodu našao nije ni blijeda (pre)slika iz onog vremena. Moj je dojam da je današnji kolodvor Novoselec slika i prilika općeg stanja na Hrvatskim željeznicama. Zgrada oronula i vapi za obnovom, industrijski kolosjeci zapušteni i zarasli, a na pruzi se vide uglavnom putnički vlakovi (kako-tako popunjeni). Sada možemo dalje lamentirati o uzrocima takvog stanja, ali si ne bih htio kvariti jedan lijep railfanovski doživljaj. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Po običaju i uzancama - lijepo, iscrpno i sa zanimljivim tekstom. Što reći nego: Seniorska rutina! Jel' se meni čini ili nevidljiva teta prometnica vozi motocklina? Po glavi mi se mota "DIP Novoselec"? Jel' neki od onih kolosjeka u džunglu ima veze s time? A kladatrans s hrvatskih željeznica je očito najveći ekonomski i transportni doseg na prugama Lijepe naše Još jednom: Bravo, majstore Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Vidio sam kako pripremaš putopis, ali ga čitam tek nakon objavljivanja. Standardno odlično odrađeno uz pohvalu što si izašao na svjež zrak umjesto da čamiš u stanu. Mogli bismo na koje meso sa žara + gemišt dok je još ovako lijepo vrijeme, jest da na lokaciji nema vlakova ali moglo bi biti railfanova? Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Jel' se meni čini ili nevidljiva teta prometnica vozi motocklina? Po glavi mi se mota "DIP Novoselec"? Jel' neki od onih kolosjeka u džunglu ima veze s time?[/img] Na prvo pitanje ne bih znao odgovoriti, a odgovor na drugo je - da. Poduzeće se sada zove DIN Novoselec (kao Drvna industrija Novoselec). Radi, kroz onaj dimnjak povremeno izbija dim i imaju svoju web stranicu (koja kombinacija argumenata ). Ali je od željeznice - kako se vidi - diglo ruke. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Vidio sam kako pripremaš putopis, ali ga čitam tek nakon objavljivanja. Standardno odlično odrađeno uz pohvalu što si izašao na svjež zrak umjesto da čamiš u stanu. Mogli bismo na koje meso sa žara + gemišt dok je još ovako lijepo vrijeme, jest da na lokaciji nema vlakova ali moglo bi biti railfanova? Pro primo, tko ti je rekao da ja čamim u stanu? Pro secundo, nemoj ti meni ''mogli bi'' nego cijepaj drva za potpalu. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Politikolog Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Prelep putopis(tj. kolodvoropis), samo steta sto opste stanje(pruge i zgrade) nije bolje iako je na koridoru! Quote https://www.flickr.com/photos/milosjovic/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Na prvo pitanje ne bih znao odgovoriti... Mene je zaintrigirao artefakt u desnom donjem uglu slike: http://imageshack.us/a/img51/3061/pa180068.jpg Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Mene je zaintrigirao artefakt u desnom donjem uglu slike: Bilo je tamo još jedno žensko čeljade (prodavačica karata), ali je uteklo od slikanja. Tako da ne znam koja od dama vozi motorkotač. Ili je možda muški kolega iz prethodne smjene malo popio nakon posla, pa je za svaki slučaj otišao kući pješice? Ovaj misterij dakle ostaje nerazjašnjen. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Opći povodanj križanja vlada ovim prostorima: I onda neka kažu da nije potreban drugi kolosjek od Dugog Sela do Novske. Naravno i još jedan odličan putopis kao što i priliči mome kolegi penziću ! Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levente Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Bravo, pravi detaljni kolodvoropis. Onaj predgovor s malo poviješću mi se baš svidio, dobra ideja kao početak svih kolodvoropisa. Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Jel to spada u nostalgiju? Svikam pojdi ali doma dojdi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Kao i uvijek odlično odrađen kolodvoropis Da, sjedio si na šelinim sjedalima i da na njima se može sjedit 3 do 4 sata, ali mi smo na njima sjedili i spavali kad smo ljetos išli za Split, a onda je to posve druga priča. Nije čak ni problem tvrdoča, nego to kaj nema bočnih strana kod naslona za glavu, a to jako fali, jer nije baš ugodno kad se probudiš od naglog trzaja glave. Zanimljivo mi je ovo križanje u Sesvetama. Naime, od 8.12 do 11.16 nema vlaka Vinkovci - Zagreb, tako da je to očito bio vlak u 8.12 s povečim kašnjenjem, pa je vjerojatno zato to mjenjanje strojovođa ovaj puta bilo izvanredno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfranc Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Lijepo kak i uvek Quote http://sites.google.com/site/hpdprpa2/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
OGY Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Još jedan od meni dragih kolodvora.Svaka čast! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Hvala svima na komentarima, drago mi je da nisam badava potratio svoje skupocjeno penzićko vrijeme. @Silver - Nije baš nostalgija, ali se uvijek rado vraćam mojoj Moslavini (biti će toga još). @ICE-3M - ''Leteća'' zamjena u Sesvetama bila je posljedica onog rusvaja (iskliznuća) u Starom Petrovom Selu. To sam saznao kasnije i to preko našeg foruma. @OGY - Da nismo (i) nas dvojica nekakvi zemljaci? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.